حقیقت این است که تو نیستی تنها فرد درگیر درباره خرید ویلا در استانبول

Wiki Article

29 July 2022خرید ویلا در استانبول و اخذ شهروندی کشور ترکیه شایان ذکر است که در این فانوس قدیمی یک رستوران زیبا نیز احداث شده است تا شما بتوانید هم از آرامش و منظرۀ دلپذیر این منطقه استفاده کنید و هم به خوردن غذاهای لذیذ و به یاد ماندنی بپردازید. زندگی در خانههای لوکس ویلایی با زندگی در آپارتمانهای کوچک کاملاً متفاوت است و نمی تواند با هم مقایسه شوند. مزیت مهمی که خرید ویلا و ملک در کشور ترکیه برای گرفتن اقامت و شهروندی ترکیه دارد این است که شهروندی ترکیه مادام العمر و همیشگی است و حتی بعد از فروش ویلای خود و خروج سرمایه از ترکیه نیز تا آخر عمرتان می توانید به عنوان شهروند ترکیه باقی بمانید و از مزیت های زندگی در کشور ترکیه لذت ببرید. اما در مقایسه با آپارتمان و خانه های معمولی، ویلاها شرایط، مراحل خرید و سرمایه اولیه متفاوتی دارند که اطلاع از آن ها برای متقاضیان خارجی مهاجرت به ترکیه، ضروری است. در مورد قیمت ویلاهای استانبول از نوع معمولی، قیمت آنها بسیار ارزان تر از بقیه انواع ویلاهای استانبول است. قیمت ویلاها در منطقه زکریا کوی از حدود ۱۰۰۰۰۰ دلار تا بیش از ۳۰۰۰۰۰۰۰ دلار متغیر است، در حالی که اجاره از ۲۵۰۰ دلار شروع می شود و تا بیش از ۱۳۰۰۰ دلار در ماه می رسد، که نشان دهنده اهمیت و فعالیت اقتصادی منطقه است.


Stallions - Game Ready این ویلاها رایجترین نوع در إستانبول هستند، دارای قیمت مناسب در مقایسه با دو نوع قبلی است، و در داخل مجتمع های ویلائی مدرن و امروزی قرار دارند، و در مناطق بیلیک دوزو، باشاک شهیر، بیوک چکمجه در قسمت اروپائی و در اسکدار و چکمجه کوی در قسمت آسیائی پخش می شوند. همان طور که اشاره شد، از دیگر مزایای خرید ویلا یا ملک در ترکیه اطمینان از سرمایهگذاری امن و مطمئن در این کشور است که علاوه بر مزایای بیشمار آن میتوان از آن به عنوان یک سرمایهگذاری بزرگ یاد کرد. اما خرید و فروش ویلا در ترکیه دارای قوانین و شرایط خاص خود است. در این منطقه کافههای معروفی مانند کافه ببک گهوسی شما را به صرف صبحانهای ترکی همراه با چای یا قهوه فرا میخواند. از نظر قوانین خرید ویلا در ترکیه گران یا ارزان بودن ویلا اهمیتی ندارد و با خرید ویلا میتوانید اقامت ترکیه را دریافت کنید. به طور حتم اخد اقامت ترکیه از راه خرید ویلا در ترکیه نسبت به هزینه ای که قرار است پرداخت کنید ارزش و مزیت های زیادی را ابریتان خواهد داشت. علاوه بر مدارس نمونه در این منطقه، حضور دانشگاه ایشیک نیز بار آموزشی این منطقه را بالاتر برده است. ​Th​is ᠎post was created ​by G SA C on​te nt G​en᠎erat or D emov ersion.


این کار میتواند منبع کسب درآمد خوبی نیز برای شما باشد. این کار میتواند برای شما منبع کسب درآمد خوب و عالی باشد و بتوانید از این طریق میزان سرمایه خود را افزایش دهید. یکی از دلایلی که باعث افزایش فروش ویلا در استانبول اروپایی میشود امکان اخذ اقامت ترکیه است. یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت ویلا در ترکیه، منطقه ی ویلا و مساحت زمین آن میباشد. ویلاهای مختلفی برای خرید مهاجران وجود دارد که هرکدام از آن ها دارای امکانات و قیمت های متفاوتی هستند، هرچه قدر ویلای مورد نظرتان در شهرهای بزرگ و معروف ترکیه باشد قیمت بالاتری را خواهد داشت، اگر بودجه کافی برای خرید ویلا در استانبول ندارید می توانید شانس خود را برای خرید ویلا در دیگر شهرهای زیبایی ترکیه امتحان کنید. خوشبختانه نحوۀ خرید ویلا در استانبول شباهت زیادی به خرید ملک در ایران دارد، ولی اگر شما در کشور ترکیه حضور ندارید باید به منظور صادر شدن مجوزهای لازم جهت صدور سند، دریافت شمارۀ مالیاتی و همچنین قبوض مربوط به برق و آب و گاز و تلفن باید از طریق وکالت به شرکتهای معتبر که در این زمینه فعالیت دارند این فرایند را طی کنید. موقعیت ویلاها در ترکیه، ثباتی که ترکیه شاهد آن است، علاوه بر آب و هوای متمایز و مکانهای وسیع که در امتداد ساحل دریا گسترش یافته است، مهمترین دلایلی است که بسیاری را که مایل به داشتن ویلا در استانبول هستند به عنوان اولین انتخاب آنها به خود جذب می کند.


با داشتن یک ویلای مستقل در استانبول، میتوانید از حداکثر حریم خصوصی برای خود و خانوادتان اطمینان حاصل کنید. داشتن باغ و باغچه، استخر، امکانات متنوع پارک خودرو، جداسازی فضاهای عمومی و خصوصی داخل و خارج ویلا از مزیت های خرید ویلا در ترکیه و زندگی در ویلا است. خرید ویلا یکی از روش های سرمایه گذاری در استانبول و هر شهر دیگری از ترکیه محسوب می شود. خرید ملک در ترکیه میتواند یکی از بهترین و راحت ترین روش های دریافت پاسپورت ترکیه و شهروندی آن باشد. خرید ویلا در ترکیه مانند خریداری انواع ملک یکی از روش های رایج سرمایه گذاری و یا گرفتن اقامت کشورها در جهان است. اقامت رایگان در یکی از املاک لوکس برای دو نفر ۴ شب به همراه ترنسفر رایگان از فرودگاه، استخر، سونا، روم سرویس، ویو شهر استانبول در بهترین منطقه استانبول نزدیک به مراکز توریستی و مراکز خرید. هنگامی که تصمیم به پاسپورت ترکیه با خرید ملک خرید ویلا در استانبول می گیرید ، باید از یک مشاور متخصص کمک بگیرید که شما را به درستی راهنمایی می کند تا بتوانید ویلای رویاهایتان را متناسب با بودجه خود بیابید. Th is con᠎te nt w᠎as generated by GSA Content material Gener​ator Demov​ersion.

Report this wiki page